sandraaaisaksson.blogg.se

följ min vardag som gravid och tiden efter graviditeten

Härlig fm

Publicerad 2016-02-03 12:38:51 i Vardag,

Vilken härlig fm, vart ute och gått 45 min sen fick Rambo leka lite på baksidan , sen gick jag och Lucas hem hit och grävde bort lite jord efter den där fi*t mullvaden som har förstört hela våran baksida, även massa kattskit i rabatten . Men ser jag den där jäkla mullvaden går jag fan ut o trampar ihjäl den xD 
Här kommer lite bilder från våran fm :)

Mina älsklingar 

Idag höjde jag upp liggdelen så han satt mer upp,:) 

Sover så skönt :) så fin o sin stickade tröja :)

Missie ville också ut i solen :) 


Busunge :)


Och nu sitter vi i soffan och äter 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela